Analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji – Mgr. Bc. Tereza Ilková
Mgr. Bc. Tereza Ilková
Bachelor's thesis
Analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
The analysis of the electoral campaign of KDU-ČSL in regional elections 2012
Anotácia:
Cílem předkládané práce je analýza volební kampaně KDU-ČSL pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji. V první část práce je definován politický marketing a jeho nástroje. Dále se práce soustředí na samotnou analýzu volebního programu a volební kampaně strany.Abstract:
The aim of the presented thesis is analysis of the election campaign of KDU-CSL for regional elections 2012. In the fist part is definiton of the political marketing and the tools of political marketing. Then is thesis focused on election program and election campaign.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tigmr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2013
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hrbková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Sociology / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan -
Politický marketing na sociálních sítích
Anna PILNAJOVÁ -
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marcela Dušková -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška