Ing. Zlata Plouharová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.

Analysis of the product life cycle and cooperation with other parts of marketing mix in separate stages of this cycle
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou životního cyklu produktu a její vazbou na marketingový mix. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První z nich obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje produkt a jeho složky. Vysvětluje pojem životní cyklus produktu a zabývá se jeho křivkou. Dále rozebírá jednotlivé fáze životního cyklu produktu …more
Abstract:
This bachelor thesis deal with product life cycle questions and it’s commitment to marketing mix. The thesis is separated in two parts, theoretic part and practical part. First of them contains summary of the most important findings. It characterize product and it’s components. It shows up the product life cycle conception and deal with it’s curve. Next, it analyses separate stages of this life cycle …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication