Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu. – Ing. Zlata Plouharová
Ing. Zlata Plouharová
Bachelor's thesis
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Analysis of the product life cycle and cooperation with other parts of marketing mix in separate stages of this cycle
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou životního cyklu produktu a její vazbou na marketingový mix. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První z nich obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje produkt a jeho složky. Vysvětluje pojem životní cyklus produktu a zabývá se jeho křivkou. Dále rozebírá jednotlivé fáze životního cyklu produktu …moreAbstract:
This bachelor thesis deal with product life cycle questions and it’s commitment to marketing mix. The thesis is separated in two parts, theoretic part and practical part. First of them contains summary of the most important findings. It characterize product and it’s components. It shows up the product life cycle conception and deal with it’s curve. Next, it analyses separate stages of this life cycle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/slozr/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLOUHAROVÁ, Zlata. \textit{Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/krnm0u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Marie Pýchová -
Analýza životního cyklu produktu
Tomáš Tykvart -
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Alena Ludvíková -
Analýza životního cyklu produktu
Jana Dack -
Analýza životního cyklu produktu
Veronika Bartošová -
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Lucie Oravcová -
Analýza životního cyklu produktu
Tereza Dyškantová -
Analýza životního cyklu produktu
František David