Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu. – Ing. Zlata Plouharová
Ing. Zlata Plouharová
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Analysis of the product life cycle and cooperation with other parts of marketing mix in separate stages of this cycle
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou životního cyklu produktu a její vazbou na marketingový mix. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První z nich obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje produkt a jeho složky. Vysvětluje pojem životní cyklus produktu a zabývá se jeho křivkou. Dále rozebírá jednotlivé fáze životního cyklu produktu …víceAbstract:
This bachelor thesis deal with product life cycle questions and it’s commitment to marketing mix. The thesis is separated in two parts, theoretic part and practical part. First of them contains summary of the most important findings. It characterize product and it’s components. It shows up the product life cycle conception and deal with it’s curve. Next, it analyses separate stages of this life cycle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/slozr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLOUHAROVÁ, Zlata. \textit{Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/krnm0u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Marie Pýchová -
Analýza životního cyklu produktu
Tomáš Tykvart -
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
Alena Ludvíková -
Analýza životního cyklu produktu
Jana Dack -
Analýza životního cyklu produktu
Veronika Bartošová -
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Lucie Oravcová -
Analýza životního cyklu produktu
Tereza Dyškantová -
Analýza životního cyklu produktu
František David