Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Adéla Fialová
Bc. Adéla Fialová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a uplatňování zásad merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. Cílem bakalářské práce je charakterizovat, analyzovat zvolené maloobchodní jednotky a následně zhodnotit tyto faktory. U zvolené jednotky navrhnout návrhy opatření k jejímu následnému zlepšení v analyzované oblasti. Hlavní analyzovanou jednotkou je obchod Tally Weijl, která …moreAbstract:
This thesis is main focus to selected retail units in trade sector and their merchandising and shopping atmosphere analysis and applications. The aim of this bacherol’s thesis is description and analysis of two chosen selected retail units in one common topic. For first and major retail unit will be set up improvent plan suggestion. Chosen retail units are two fashion shops placed in Jihlava at City …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/sjxl0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIALOVÁ, Adéla. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/krpt3p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
Zuzana GRYCZOVÁ -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin