Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti – Martin Dvořák
Martin Dvořák
Bachelor's thesis
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
The Use of AI to Create Content for the Production Company's Social Networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem využití umělé inteligence k tvorbě obsahu v kontextu výrobní společnosti. Při stále narůstající konkurenci může posloužit umělá inteligence i jako konkurenční výhoda.Abstract:
The bachelor´s thesis deals with research into the use of artificial intelligence to create content in context of a manufacturing company. With ever-increasing competition, artificial intelligence can aslo serve as a competetive advantage
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Martin. \textit{Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/krux1k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořák, Martin. Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Tvůrčí umělá inteligence jako kulturní generátor existenciální tísně - jak vzniká a jak se s ní vypořádat
Petr Salaba -
Vývoj konceptu autorství vlivem umělé inteligence
Laura Goncalvesová -
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
Alisa Zubareva -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková