Integrace žáků s tělesným postižením – Bc. Petra Zezulková
Bc. Petra Zezulková
Master's thesis
Integrace žáků s tělesným postižením
Integration pupils with physically handicap
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem integrace žáků s tělesným postižením do běžných základních škol ve městě Brně. Cílem bylo analyzovat a zhodnotit jednotlivé aspekty integrace žáků s tělesným postižením z pohledu pedagogů.Abstract:
The aim of the thesis is integration of the hendicaped pupils onto the regular basic schools in Brno. The target was to analyze and evaluace the aspects of the handicaped pupils integration from the teachers point of view.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tnhs2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2008
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Kompenzační a didaktické pomůcky při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku
Martina VLASÁKOVÁ -
Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice
Jana Hůlková -
Integrace dětí s Downovým syndromem na prvním stupni základní školy
Radka Guthová -
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
Hana Poláčková -
Role školního speciálního pedagoga na základních školách hlavního vzdělávacího proudu v Olomouckém kraji
Kateřina FIALOVÁ -
Uplatnění osob s narušením plynulosti řeči na trhu práce v kontextu sociální inkluze
Lucie Fajnorová -
Integrace žáka s poruchou autistického spektra
Daniela Teplá -
Vliv výtvarné individualizace interiéru na třídní klima a aktivizace vztahu žáci, škola, rodina
Michaela Kůrová