Eva LEPIČOVÁ

Bakalářská práce

VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA

EFFECT OF ADVERTISING ON THE PERSONALITY OF ADOLESCENTS
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jaký postoj k reklamě zaujímá mládež v adolescentním věku a do jaké míry se jí nechá ovlivňovat. Průzkum proběhl na Střední odborné škole obchodu, užitého umění a designu, Plzeň, Nerudova 33. Zároveň byla provedena analýza, v jaké podobě je oblast mediální výchovy zařazena do školských vzdělávacích programů pro obory zde vyučované. Současně bylo zjišťováno …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was focused on mapping the attitude towards advertisement among adolescents and determining to what degree are adolescents influenced by. Main research took place at Secondary School of Business, Applied Art and Design, Pilsen, Nerudova 33. There was also analysed in which form is the field of media education implemented into school educational programs for specializations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Zachová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEPIČOVÁ, Eva. VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/