VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA – Eva LEPIČOVÁ
Eva LEPIČOVÁ
Bakalářská práce
VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA
EFFECT OF ADVERTISING ON THE PERSONALITY OF ADOLESCENTS
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jaký postoj k reklamě zaujímá mládež v adolescentním věku a do jaké míry se jí nechá ovlivňovat. Průzkum proběhl na Střední odborné škole obchodu, užitého umění a designu, Plzeň, Nerudova 33. Zároveň byla provedena analýza, v jaké podobě je oblast mediální výchovy zařazena do školských vzdělávacích programů pro obory zde vyučované. Současně bylo zjišťováno …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was focused on mapping the attitude towards advertisement among adolescents and determining to what degree are adolescents influenced by. Main research took place at Secondary School of Business, Applied Art and Design, Pilsen, Nerudova 33. There was also analysed in which form is the field of media education implemented into school educational programs for specializations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Zachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEPIČOVÁ, Eva. VLIV REKLAMY NA OSOBNOST ADOLESCENTA. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková