Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. – Leona CAHLOVÁ
Leona CAHLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.
Marketing Strategies in Tourism: Comparison of Two Hotels in The Ore Mountains and The White Carpathians.
Abstract:
Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - …moreAbstract:
Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAHLOVÁ, Leona. \textit{Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ks3gy6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CAHLOVÁ, Leona. Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / German for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Pavlína Bílá -
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Marta Lišková -
Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Michaela Bílá -
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Michaela Vlková -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Důležitost a význam kongresového turismu pro hotel
Kamila Nováková -
Zelený turismus? (Ne)environmentální management hotelů
Ivana Pšeničková -
Chinese Tourists in Hotel Industry
Jessica Rozsypálková