Marketingová komunikace firmy Veletrhy Brno, a. s. – Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Veletrhy Brno, a. s.
The marketing communication of Veletrhy Brno, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingových komunikací využívaných firmou Veletrhy Brno, a. s.. Na konkrétním veletržním projektu jsou předvedeny užívané formy marketingových komunikací. Ze získaných výsledků bude možné posoudit, zda jsou využité prostředky efektivní.Abstract:
This bachelory work is aimed at means of marketing communications used by the company Veletrhy Brno, a. s.. The forms of marketing communications are demonstrated on the concrete fair project. From the results acquired it will be possible to judge whether the forms are effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘOVÁ, Helena. Marketingová komunikace firmy Veletrhy Brno, a. s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Jazyková hra v ruském propagačním a reklamním textu
Kateřina Vižďová -
Zefektivnění reklamní a propagační činnosti ve společnosti Actibois s.r.o,CZ
Tereza Hladíková -
Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace
Tereza Babincová -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček