Marek Náprstek
Bakalářská práce
Estetika digitálního animace
Aesthetics of Digital Animation
Anotace:
Práce se zabývá estetikou současné počítačové animace, jejím vývojem a směřováním. Zkoumá důvody formující vzhled počítačové animace a na příkladech porovnává odlišné přístupy velkých studií a malých produkcí. Práce se snaží najít odpověď na otázku proč je většina produkce vznikající technologií s takřka neomezenými možnostmi tak uniformní, jak je a nabídnout prognózu vývoje média do budoucna.Abstract:
The thesis deals with aesthetics of computer animation, its evolution and direction. It tries to identify the determining factors of the visual aspect of computer animation and uses examples to compare different approaches pursued by large studios and certain small productions. The work's goal is to explore the reasons behind the continuing uniformity of the genre, which persists despite the fact that …víceKlíčová slova
filmoví animátořiKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
animovaný filmKlíčová slova
počítačová animaceKlíčová slova
3D technologieKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
estetické aspektyKlíčová slova
filmová studiaKlíčová slova
filmoví tvůrciObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2015
- Vedoucí: Libor PIXA
- Oponent: Michaela PAVLÁTOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Analýza nabídky škol v oblasti volnočasových aktivit se zaměřením na informatiku a digitální technologie
Petr VANÍČEK -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Digitální technologie jako prostředek vyšetřování trestné činnosti spojené s motorovými vozidly
Viola Charčenková -
Digitální technologie a jejich role na základní škole
Filip HERYNEK -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Současná praxe nezávislé autorské animace v orální historii autorek působících v New Yorku a Praze
Eliška Děcká -
Plošková animace na podkladě snímání živé akce (Film Jana Švankmajera a Raoula Servaise)
Aneta CÍSAŘOVÁ