Marketingový komunikační mix vybrané destinace – Magdaléna Ludíková
Magdaléna Ludíková
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Marketing communication mix of the selected destinations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Marketingový mix ve vybrané destinaci“. Cílem této práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb v hotelu ve Francii pomocí marketingového mixu. Teoretická část práce obsahuje úvod do marketigu, popsání jednotlivých bodů marketingového mixu, osvětlení pojmů jako je destinace, destinační marketing a management. V metodologii výzkumu jsou popsány použité metody …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the topic "Marketing mix in a selected destination". The aim of this thesis is to determine the quality of services provided in a hotel in France using the marketing mix. The theoretical part of the thesis contains an introduction to marketing, description of individual points of the marketing mix, clarification of terms such as destination, destination marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v27gl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková