Magdaléna Ludíková

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybrané destinace

Marketing communication mix of the selected destinations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Marketingový mix ve vybrané destinaci“. Cílem této práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb v hotelu ve Francii pomocí marketingového mixu. Teoretická část práce obsahuje úvod do marketigu, popsání jednotlivých bodů marketingového mixu, osvětlení pojmů jako je destinace, destinační marketing a management. V metodologii výzkumu jsou popsány použité metody …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the topic "Marketing mix in a selected destination". The aim of this thesis is to determine the quality of services provided in a hotel in France using the marketing mix. The theoretical part of the thesis contains an introduction to marketing, description of individual points of the marketing mix, clarification of terms such as destination, destination marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu