Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina – Bc. Johana Holubová
Bc. Johana Holubová
Master's thesis
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
The Influence of Conffesion on The Perception of Marketing Communications – Belivers (Catholics) as a Specific Target Group
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá percepcí marketingových sdělení, věřící veřejností, resp. katolickou veřejností v České republice. Je rozdělená na kapitoly, které jsou i tématickými celky. První celek popisuje vnímání marketingových sdělení, ale i například obchodu katolickou veřejností, vychází zde hlavně z Bible a životopisů svatých. Druhá část je věnovaná marketingové komunikaci, tedy marketingovému …viacAbstract:
Major of this master thesis is perception of marketing communications, the believers, respectively catholic public in Czech Republic. It is divided into chapters, which are also thematic units. First unit describes not only the perception of marketing communications, but also the perception of trade of the catholic public here based mainly on the bible and biographies of Saints. Second unit deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p3pf2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová