Michal Kubečka

Bakalářská práce

Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti

Desing and Implementation of Marketing Strategy in a Selected Company
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti Element Coworking. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy z oblasti marketingu, jako je marketingová strategie, situační analýza, a marketingový mix. V praktické části je teorie aplikovaná na analýze současné situace ve společnosti a na základě zjištěných informací bylo navrhnuta marketingová …více
Abstract:
The subject of this bachelor's thesis is the design and implementation of a marketing strategy for company Element Coworking. The theoretical part of the thesis defines key concepts in the field of marketing, such as marketing strategy, situational analysis, and the marketing mix. In the practical part, the theory is applied through an analysis of the current situation in the company, based on which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku