Lucie Kociánová

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Analysis of Customers Satisfaction in NEW YORKER CZ, s.r.o.
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku …more
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with en analysis satisfaction of customers in company New Yorker CZ, s.r.o., especially store in shopping center Zlín Centro. Theoretical part is focused on satisfaction of customer, SWOT analysis and marketing research. Practical part include company introduction, creating SWOT analysis of concrete store and analysis of customer satisfaction. Data were collected at the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kociánová, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics