Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior – Denisa Kalakajová
Denisa Kalakajová
Bakalářská práce
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Motion of a luxury marketing strategy for Christian Dior brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje definování pojmu luxus a luxury marketingu a jeho problematice. Teoretická část pojednává o definování luxusu a jeho historii, vymezení pojmů luxury a non luxury. Druhá část se věnuje luxury marketingu, vyobrazení marketingového mixu spolu s marketingovou strategií. Pomocí toho zde půjde o vystihnutí luxury zákazníka a o poskytnutí informací o luxusních značkách. Navazuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the definiton of the concept of luxury and luxry marketing and his issues. The theoretical part of the thesis will deal with the definition of luxury and history, delimitation concept of luxury and non-luxury. The second part deals with luxury marketing, depicting the marketing mix along with the marketing strategy. With the help of this, it will be about capturing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, LL.M. Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Marketing Plan for Small Luxury Hotel
Maria Davydova -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova