Denisa Kalakajová

Bakalářská práce

Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior

Motion of a luxury marketing strategy for Christian Dior brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje definování pojmu luxus a luxury marketingu a jeho problematice. Teoretická část pojednává o definování luxusu a jeho historii, vymezení pojmů luxury a non luxury. Druhá část se věnuje luxury marketingu, vyobrazení marketingového mixu spolu s marketingovou strategií. Pomocí toho zde půjde o vystihnutí luxury zákazníka a o poskytnutí informací o luxusních značkách. Navazuje …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the definiton of the concept of luxury and luxry marketing and his issues. The theoretical part of the thesis will deal with the definition of luxury and history, delimitation concept of luxury and non-luxury. The second part deals with luxury marketing, depicting the marketing mix along with the marketing strategy. With the help of this, it will be about capturing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, LL.M. Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management