Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce – Kateřina Skalová
Kateřina Skalová
Bachelor's thesis
Efekt reforem portugalského pracovního trhu na nezaměstnanost a segmentaci trhu práce
The effect of Portuguese labour market reforms on unemployment and labour market segmentation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá dopady reforem portugalského trhu práce z let 2011–2014. Portugalsko zažilo prudký nárůst míry nezaměstnanosti po počátku Velké recese, dnešní hodnoty jsou však nižší než před začátkem krize v Evropě v roce 2008. Zároveň je pracovní trh dlouhodobě považován za výrazně segmentovaný, tj. rozdělený na primární a sekundární. Práce proto zkoumá vliv portugalských reforem trhu …viacAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of Portuguese labour market reforms of 2011–2014. Portugal experienced a sharp increase in unemployment rate after the start of the Great Recession. However, nowadays the values are lower than before the beginning of the crisis in Europe in 2008. At the same time, the labour market has long been considered highly segmented, i.e. divided into primary and secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedúci: Ondřej Sankot
- Oponent: Dominik Kohut
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Labour market reforms in Spain and its impact on labour market flexibility.
Barbora Vojče -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Milana Salimova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová