Purchasing Identities - Group identity and consumer culture – Mariia Shvedchenko
Mariia Shvedchenko
Bachelor's thesis
Purchasing Identities - Group identity and consumer culture
Purchasing Identities Group identity and consumer culture
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je Získávání identit – skupinová identita a konzumní kultura. První část teoretické části si klade za cíl vysvětlit pojmy osobní a skupinová identita, jejich hlavní přístupy a soudržnost s marketingem. Závěrem první kapitoly bude vysvětlen klíčový pojem konzumní kultura. Postupně bude téma zúženo pro užití ve výzkumu v rámci organizace Buhurt League. Práce se blíže zaměří …viacAbstract:
The diploma thesis topic is "Purchasing Identities — Group Identity and Consumer Culture." The first chapter of the theoretical part aims to explain the concepts: personal and group identity, its main approaches, and coherence with marketing. Finally, in the first chapter, we will explain the following key term - Consumer culture. Flowingly, the topic will be narrowed and used as an object for research …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ph1zs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Rabib Bin Khaled -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Skupinová identita a spotřební kultura
Jaroslava Dolejší -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova