Bc. Martin Kratochvíl

Master's thesis

Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Marketing Strategy of the General University Hospital in Prague
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu …more
Abstract:
The thesis is based on creating a marketing strategy of the General University Hospital in Prague. Theory of marketing such as marketing and communication mix is described in theoretical part of the work. There is also defined healthcare marketing, which is quite specific, and the next chapter is based on marketing planning and strategy. Practical part includes internal analysis of the hospital, evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kratochvíl, Martin. Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe