Bc. Klára Klimešová

Master's thesis

CX: Customer eXperience

CX: Customer eXperience
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na Customer Experience, která představuje zásadní faktor pro úspěšné poskytování služeb, zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků včetně posílení celkové konkurenceschopnosti. Cílem práce je identifikovat a optimalizovat klíčové faktory determinující Customer Experience v kontextu služeb recepce konkrétního podnikatelského subjektu. Teoretická část se zabývá základními …more
Abstract:
This thesis is focused on Customer Experience, which is a key factor for successful service delivery, increasing customer satisfaction and loyalty, including strengthening overall competitiveness. The goal of the thesis is to identify and optimize the key factors determining Customer Experience in the context of the reception services of a specific business entity. The theoretical part deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON