Bc. Klára Klimešová
Diplomová práce
CX: Customer eXperience
CX: Customer eXperience
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na Customer Experience, která představuje zásadní faktor pro úspěšné poskytování služeb, zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků včetně posílení celkové konkurenceschopnosti. Cílem práce je identifikovat a optimalizovat klíčové faktory determinující Customer Experience v kontextu služeb recepce konkrétního podnikatelského subjektu. Teoretická část se zabývá základními …víceAbstract:
This thesis is focused on Customer Experience, which is a key factor for successful service delivery, increasing customer satisfaction and loyalty, including strengthening overall competitiveness. The goal of the thesis is to identify and optimize the key factors determining Customer Experience in the context of the reception services of a specific business entity. The theoretical part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Customer experience
Andrea Brayerová