Bc. Klára Klimešová

Master's thesis

CX: Customer eXperience

CX: Customer eXperience
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na Customer Experience, která představuje zásadní faktor pro úspěšné poskytování služeb, zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků včetně posílení celkové konkurenceschopnosti. Cílem práce je identifikovat a optimalizovat klíčové faktory determinující Customer Experience v kontextu služeb recepce konkrétního podnikatelského subjektu. Teoretická část se zabývá základními …viac
Abstract:
This thesis is focused on Customer Experience, which is a key factor for successful service delivery, increasing customer satisfaction and loyalty, including strengthening overall competitiveness. The goal of the thesis is to identify and optimize the key factors determining Customer Experience in the context of the reception services of a specific business entity. The theoretical part deals with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Master programme:
Economics and Management