Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy – Bc. Kamila Vajdíková
Bc. Kamila Vajdíková
Diplomová práce
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Project teaching of regional history on the example of Vnorovy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regionálními dějinami a projektovou výukou, konkrétně využitím projektové metody k výuce regionálních dějin. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebírány regionální dějiny z hlediska uplatnění ve výuce, práce se zaměřuje také na úskalí jejich výuky, ale také na jejich přednosti, jež vedou k aktivizaci žáka a k prohloubení jeho komplexních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with regional history and project teaching, specifically with the use of the project method to teach regional history. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part analyses regional history in terms of the use in teaching, the work also focuses on the difficulties of their teaching, but also on their advantages, which lead to pupil activation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fv00x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody formy a prostředky - Terénní výuka jako specifická vyučovací forma přírodovědných a společenskovědních oborů
Lenka Dohová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Nové Město pod Smrkem a okolí za druhé světové války: regionální dějiny a projektová výuka
Daniela Janáková -
Projektová výuka regionálních dějin – Národní sad ve Štramberku jako místo paměti
Jitka Šnejdrlová -
Regionální dějiny v letech 1867 – 2011 a jejich aplikace do celospolečenského kontextu v projektové výuce. Význam Gymnázia na třídě Kapitána Jaroše na Brněnsku.
Markéta Holubová -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht