Navazování romantických vztahů v prostředí internetu v období dospívání – Mgr. Lenka Lepešková
Mgr. Lenka Lepešková
Bakalářská práce
Navazování romantických vztahů v prostředí internetu v období dospívání
Establishing romantic relationships online in adolescence
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem navazování romantických vztahů dospívajícími v prostředí internetu. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů romantický vztah, adolescence a kvalita vztahu a zabývá se specifiky, která z komunikace přes internet vyplývají a která mohou kvalitu vztahu ovlivňovat. Výzkumná část se pak zabývá srovnáním kvality romantických vztahů adolescentů, probíhajících ve virtuálním …víceAbstract:
This bachelor work deals with the theme of establishment of adolescent romantic relationship on the Internet. The theoretical part includes an explanation of the terms romantic relationship, adolescence and the quality of the relationship and deals with the specifics of the communications over the Internet that may arise and affect the quality of the relationship. The research part is a comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/la601/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Anna Ševčíková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Vliv kvality vztahů a komunikace na výkonnost zaměstnanců
Josef ŠULAN -
Vztah závislosti na internetu a kvality spánku u mladých dospělých
Hana SABELOVÁ -
Souvislost parentifikace s kvalitou vztahu mezi sourozenci v období střední adolescence
Eva Brabcová -
"Slepá" láska: Romantická láska v době modernity na příkladu reality TV show Love Is Blind
Andrea Gabrielová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl