Radek Páleník

Master's thesis

Návrh metodiky pro řešení pevnostních prvků interiéru kolejového vozidla

Proposal of Solution Methodology for Structural Parts of Rail Vehicle Interior
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodikou návrhu upevnění zádržné tyče v kolejovém vozidle. Nejprve jsou z funkčního hlediska navrženy možnosti dolního a horního upevnění zádržné tyče k hrubé stavbě elektrické regionální jednotky. Na základě příslušné normy je navržena velikost, směr a působiště provozních sil působících na zádržnou tyč. Následně jsou provedeny topologické optimalizace držáku nad stropem …viac
Abstract:
Master thesis is dealing with a methodology of fixing design of a retaining rod in a rolling stock. First of all, possibilities of lower and upper fixing of the retaining rod to the structure of an electric regional unit are designed from a functional point of view. On the basis of a relevant standard, a size, direction and location of operating forces acting on the retaining rod are proposed. Subsequently …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedúci: Zdeněk Poruba
  • Oponent: Adam Bayer

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava