Návrh metodiky pro řešení pevnostních prvků interiéru kolejového vozidla – Radek Páleník
Radek Páleník
Master's thesis
Návrh metodiky pro řešení pevnostních prvků interiéru kolejového vozidla
Proposal of Solution Methodology for Structural Parts of Rail Vehicle Interior
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá metodikou návrhu upevnění zádržné tyče v kolejovém vozidle. Nejprve jsou z funkčního hlediska navrženy možnosti dolního a horního upevnění zádržné tyče k hrubé stavbě elektrické regionální jednotky. Na základě příslušné normy je navržena velikost, směr a působiště provozních sil působících na zádržnou tyč. Následně jsou provedeny topologické optimalizace držáku nad stropem …viacAbstract:
Master thesis is dealing with a methodology of fixing design of a retaining rod in a rolling stock. First of all, possibilities of lower and upper fixing of the retaining rod to the structure of an electric regional unit are designed from a functional point of view. On the basis of a relevant standard, a size, direction and location of operating forces acting on the retaining rod are proposed. Subsequently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141210
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedúci: Zdeněk Poruba
- Oponent: Adam Bayer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁLENÍK, Radek. \textit{Návrh metodiky pro řešení pevnostních prvků interiéru kolejového vozidla}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kuawwb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta strojníMaster programme / odbor:
Strojní inženýrství / Aplikovaná mechanika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh řešení interiéru vysokorychlostního vozidla
Anna Nezdařilová -
Posouzení provozní spolehlivosti a nákladů na údržbu vybraných častí kolejového vozidla
Robert Seroiszka -
Úloha negativní zpětné vazby zprostředkované fosfatázou DUSP6/MKP3 v signální dráze ERK aktivované onkogeny BRAF a NRAS
Magdaléna Zacpalová -
Implementace, kalibrace a využití podmínek tvárného lomu v programech MKP
Petr Kubík -
MKP analýza ozubení s mikrogeometrickými modifikacemi s využitím konvenčního výpočtářského SW
Roman Potrok -
Zlepšení cache lokality MKP pomocí křivek vyplňujících prostor
Petr Král -
Řešení napěťových a kinematických poměrů při tažení výtažku vnitřní výztuhy s využitím MKP
Ondřej Polka -
Využití izogeometrické analýzy při řešení 1D úloh pomocí MKP
Martin Niemczyk