Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení) – Georgiy PASTUKHOV
Georgiy PASTUKHOV
Bachelor's thesis
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Promotion in Russian media (its history, function, types and their psychological effects)
Abstract:
Tato bakalářská práce ukazuje jak lidé z Čech a Ruska vnímají a reagují na propagaci a reklamu. Mimo jiné také hodnotí odlišnosti vznikající v daných aspektech mezi těmito lidmi. Práce popisuje historii a vývoj propagace a reklamy, dále jejich druhy i psychologické působení. Do práce je zahrnut i průzkum zaměřený převážně na reklamu v praxi a práce obsahuje jeho grafické vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis shows how people from Czech Republic and Russia perceive and respond to advertising and promotion. Among other things, they assess the differences that arise in these aspects among these people. The thesis describes the history and development of promotion and advertising, their types and psychological effects. The work also includes a survey focused mainly on advertising in practice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PASTUKHOV, Georgiy. \textit{Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/kv296c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PASTUKHOV, Georgiy. Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení). Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Reklama a transgrese
Božena Maršíková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ