Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení) – Georgiy PASTUKHOV
Georgiy PASTUKHOV
Bachelor's thesis
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Promotion in Russian media (its history, function, types and their psychological effects)
Anotácia:
Tato bakalářská práce ukazuje jak lidé z Čech a Ruska vnímají a reagují na propagaci a reklamu. Mimo jiné také hodnotí odlišnosti vznikající v daných aspektech mezi těmito lidmi. Práce popisuje historii a vývoj propagace a reklamy, dále jejich druhy i psychologické působení. Do práce je zahrnut i průzkum zaměřený převážně na reklamu v praxi a práce obsahuje jeho grafické vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis shows how people from Czech Republic and Russia perceive and respond to advertising and promotion. Among other things, they assess the differences that arise in these aspects among these people. The thesis describes the history and development of promotion and advertising, their types and psychological effects. The work also includes a survey focused mainly on advertising in practice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PASTUKHOV, Georgiy. \textit{Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/kv296c/.
Jak správně citovat práci
PASTUKHOV, Georgiy. Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení). Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Business Russian
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Reklama a transgrese
Božena Maršíková -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ