Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva – Bc. Timotej Krišto
Bc. Timotej Krišto
Bachelor's thesis
Postavení produktů značky Klasa na českém trhu, jejich poslání a perspektiva
The Position of Product "Klasa" in Czech Market, Mission, Perspektive
Abstract:
This thesis deals with the role of brand placed on the Czech market. Aim of this work is to analyze the status of the brand placed on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts and product brand (its characteristics, function and meaning), and consumer markets, the concepts are not only defined but also describing the buying …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá postavením značky Klasa na českom trhu. Cieľom práce je analýza postavenia značky Klasa na českom trhu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy, a to produkt, značka (jej charakteristika, funkcia a význam) a spotrebiteľské trhy, pričom samotné pojmy nie sú len definované, ale popísané je aj nákupné správanie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11031/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Eva Klánová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
Hana Huňavá -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V PRAZE OD ROKU 2008 DO ROKU 2020. Analýza vývoje cen nemovitostí a faktorů ovlivňující trh v době krizí
Lucie Řežábková -
Ekonomické konsekvence státních zásahů: Spotový trh s elektřinou v ČR a vliv výkonu obnovitelných zdrojů elektrické energie na tržní cenu
Roman Studýnka -
Trh s nemovitostmi v ČR a jeho vazba na vybrané makroekonomické ukazatele
Zdeněk Petera -
Technologie, konkurence a cena na trhu výroby fotografií
Wlasta Laura Laurenčíková