Typologie zákazníků pražírny kávy – Nikol Řehánková
Nikol Řehánková
Diplomová práce
Typologie zákazníků pražírny kávy
Customers Typology of the Coffee Roastery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá určením typologie zákazníků rodinné pražírny Vřes Caffé. Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákazníků pražírny. Vedlejšími cíli bylo zjištění nákupního chování zákazníků, postoje zákazníků k nabídce a kvalitě káv a také zjištění frekvence návštěv či věkové struktury zákazníků. Data pro tuto diplomovou práci byla sbírána za pomocí on-line a off-line dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with determining the typology of customers of the family roastery Vřes Caffé. The main goal of this work was to propose a typology of roastery customers. The secondary objectives were to find out the purchasing behaviour of customers, the attitude of customers towards the range and quality of coffees, as well as to find out the frequency of visits or the age structure of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza využití agilních přístupů pro dodávku softwaru v praxi pomocí metod vícerozměrné statistiky
Bořivoj Kolář -
Analýza image značky bankovní společnosti
Karolína Dostálová -
Analýza nákupního chování zákazníků na trhu dovolených
Karolína Šrámková -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková -
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
Michaela Dostálová -
Analýza chování zákazníků na trhu chovatelských potřeb
Ivana Adámková