David Libich

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v HR

HR and Marketing Communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v oblasti HR, zaměřené na mladé talenty z tzv. Generace Y, spojené se strategií budování dobrého jména zaměstnavatele.Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly. První část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti personalistiky, druhá část je zaměřena na popis nástrojů marketingové komunikace a na jejich následné …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing communication tools used in HR, focused on high-potentials from Generation Y and connected with the strategy of Employer Branding.The theoretical part of bachelor thesis is divided into two parts. The first part looks into explanation of basic HR terms and the second part is focused on description of marketing communication tools which are afterwards …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kv6k05 kv6k05/2
5. 12. 2015
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.