David Libich

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v HR

HR and Marketing Communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v oblasti HR, zaměřené na mladé talenty z tzv. Generace Y, spojené se strategií budování dobrého jména zaměstnavatele.Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly. První část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti personalistiky, druhá část je zaměřena na popis nástrojů marketingové komunikace a na jejich následné …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing communication tools used in HR, focused on high-potentials from Generation Y and connected with the strategy of Employer Branding.The theoretical part of bachelor thesis is divided into two parts. The first part looks into explanation of basic HR terms and the second part is focused on description of marketing communication tools which are afterwards …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jana Pechová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses kv6k05 kv6k05/2
5/12/2015
Folders
Files
Švejdar, L.
5/12/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.