Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Ing. Michaela Drdová
Ing. Michaela Drdová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
The use of public relations in the marketing communication firms
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním public relations v marketingové komunikaci firmy. Ukazuje se, že public relations je pro mnoho firem v České republice stále jen „tím nástrojem navíc“, na který se klade důraz maximálně ve chvíli, kdy vedení společnosti potřebuje něco od novinářů. Tento způsob vnímání public relations se postupně mění a komunikace firem nabývá stále více na významu. Cílem této …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of public relations in marketing communication firms. Apparently, public relations has been still considered as „an additional tool“ by many companies in the Czech Republic - a tool which is emphasized only at moments when the management of companies needs something from journalists. However, such perception of public relations is changing and professional corporate …víceKlíčová slova
Analýza efektivita image komunikace koncepce krizová komunikace media relation média plán PR agentura public relation (PR) publicita taktika veřejnost vlastní zaměstnanec Analysis efficienty Communication conception crisis communication PR agency public relations (PR) publicity tactics community in-house employee
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dkeiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová