The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour. – Zuzana Štěpánková
Zuzana Štěpánková
Diplomová práce
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Důležitost Udržitelného Rozvoje: Vnímání Společenské Odpovědnosti a její Dopad na Nákupní Chování Českých Spotřebitelů
Anotace:
Koncept společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility -- CSR) získává během posledních let stále více pozornosti, zvláště ve spojení s chováním spotřebitelů. Tato diplomová práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti českými spotřebiteli a zkoumá, jak čeští zákazníci nahlíží na firemní aktivity spojené se společenskou odpovědností a jestli je pokládají za důležité při jejich …víceAbstract:
Corporate social responsibility (CSR) has been receiving a considerable attention from researchers in recent years, especially with regard to consumers' perception. This thesis is exploring perception of corporate social responsibility among Czech consumers and aims to discover whether or not it has an impact on them while purchase decision making. Czech consumers appear to have an interest in CSR …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42094
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Zuzana. \textit{The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/kw5wl0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42094
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić