Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace. – Mgr. Tomáš Šula
Mgr. Tomáš Šula
Disertační práce
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
The use of graphic and industrial design in the creation of ambient media and their application to marketing communications.
Anotace:
Cílem práce je prokázat vztah grafického a průmyslového designu ke sdělení při tvorbě ambientních médií a účinnost těchto médií při předávání komunikátu. Tento cíl bude splněn na základě primárního výzkumu v rámci globálního prostoru u základní skupiny příjemců komerčních a nekomerčních sdělení, kteří představují soubor, jež je z pohledu tvorby ambientních médií primární cílovou skupinou. Dalším ze …víceAbstract:
The aim of the thesis is to show and define the relationship between graphic, product design and a message communicated via ambient media. The thesis also describes the efficiency of delivering message to the recipients. All the theoretical statements are supported by primary research among global public, which consumes both commercial and non-commercial messages. This sample could be considered as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULA, Tomáš. \textit{Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kweiuo/.
Jak správně citovat práci
Šula, Tomáš. Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.. Zlín, 2016. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Natálie Machová -
Grafický design a Petr Babák
Kateřina Nováčková -
Design tištěné reklamy z pohledu neuromarketingu
Aneta Iblová -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Ondřej Šoupal -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci ostatních marketingových médií.
Alexandr Vostrý -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích
Kryštof Wágner -
OOH reklama na českém trhu
Andrea Vlčková