Bc. Veronika Hamanová

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

A Proposal of Marketing Communication of Folklore Festival
Abstract:
Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on a proposal of marketing communication of a folklore festival. The diploma thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on deepening knowledge and literary research from marketing communication, culture and creative industries, specifics of marketing communication in culture environment. This theoretical part brought starting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lukáš Danko, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hamanová, Veronika. Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe