Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh – Martina Jandová
Martina Jandová
Bakalářská práce
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
The Fashion Live Event and its Potential to Entry the Czech Fashion Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prvním ročníkem reálné módní události s názvem Fashion LIVE. Řeší její možnosti vstupu na český trh a zároveň definuje účel a cíl akce k jehož pochopení je nutné porozumět problematice konkurenceschopnosti pomalé módy v České Republice, kterou kriticky konfrontuje s nadnárodními módními ře-tězci. Cílem práce je navrhnout smysluplný kreativní koncept reálného projektu Fa-shion …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses the first edition of the real event named Fashion LIVE. The work focuses on the perspective of the Fashion LIVE entry into the Czech fashion market and also defines the purpose and objective of the event. For the purpose of this thesis it is important to criticaly confront slow fashion with fast fashion chains and understand the reasons for the low competitiveness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Martina. \textit{Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kwp7fk/.
Jak správně citovat práci
Jandová, Martina. Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Petra Bedrnová -
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
Daniela Grigoryan -
Španělský módní průmysl a jeho místo ve světě
Klára OLIVOVÁ -
Rychlá a pomalá móda jako společenský fenomén
Andrea Rakušanová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina