Martina Jandová

Bakalářská práce

Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh

The Fashion Live Event and its Potential to Entry the Czech Fashion Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá prvním ročníkem reálné módní události s názvem Fashion LIVE. Řeší její možnosti vstupu na český trh a zároveň definuje účel a cíl akce k jehož pochopení je nutné porozumět problematice konkurenceschopnosti pomalé módy v České Republice, kterou kriticky konfrontuje s nadnárodními módními ře-tězci. Cílem práce je navrhnout smysluplný kreativní koncept reálného projektu Fa-shion …více
Abstract:
This bachelor thesis addresses the first edition of the real event named Fashion LIVE. The work focuses on the perspective of the Fashion LIVE entry into the Czech fashion market and also defines the purpose and objective of the event. For the purpose of this thesis it is important to criticaly confront slow fashion with fast fashion chains and understand the reasons for the low competitiveness of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jandová, Martina. Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace