Bc. Zuzana Cermanová

Bachelor's thesis

Neplánované efekty reklamy (kampaň Ford a iniciativa Zlaté ručičky)

Unplanned results of promotion (campaign Ford and initiative Do it yourself)
Abstract:
Cílem této práce a hlavním tématem je snaha o zachycení a popsání neplánovaných efektů spuštěné reklamní kampaně. Teoretická část je věnována reklamní kampani jako jednomu z předních nástrojů marketingového mixu, využívaném v automobilovém průmyslu. Praktická část představuje společnost Ford Motor Company a její současnou marketingovou strategii. Na příkladu reklamní kampaně „Zlatý ručičky“ jsou zachyceny …more
Abstract:
The goal of this piece of work is to depict and describe the unplanned results of a marketing campaign. The theoretical part is dedicated to the marketing campaign as one of the main tools of marketing mix as it is used in the automobile industry. The practical part presents the company Ford Motor Company and its current marketing strategy. On an example of the campaign “Zlatý ručičky” the work depicts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication