Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Martin Fiedler
Martin Fiedler
Bachelor's thesis
Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Inovation in project Premium Car Configurator and its rollout on German market, provided by ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Teoretická část práce je věnována procesnímu řízení a rollout managementu se zaměřením na automobilový průmysl. V praktické části práce je analyzován aktuální proces rolloutu Premium Car Configuratoru na německém trhu. Blíže je představen objednací proces, financování a předávání informací mezi ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO Deutschland GmbH, dodavateli a německou dealerskou sítí. Analýza je zakončena …moreAbstract:
The theoretic part of this thesis is focused on rollout and process management in the automotive industry. The practical part includes the analysis of the current process of the rollout Premium Car Configurator on the German market. Processes of ordering, funding and sharing the information between ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO Deutschland GmbH, suppliers and the German dealer network are described in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Wicher, Ph.D.
- Reader: Martin Opic, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIEDLER, Martin. \textit{Inovace v projektu Premium Car Configuratoru a jeho rolloutu na německém trhu společnosti ŠKODA AUTO a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kwzi04/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations
Theses on a related topic
-
Adaptace Čechů na život a práci ve společnosti Škoda Auto Deutschland
Tomáš Šnajdr -
Marketingkommunikation der Škoda Auto in Tschechien und in Deutschland
Adéla KOMŮRKOVÁ -
Automatizované testy webové aplikace Car Configurator
Jiří Motl -
Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh
Tomáš Osinek