Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně – Petra Kledrowetzová
Petra Kledrowetzová
Bakalářská práce
Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně
Different customer perception of a cross-cultural marketing campaign
Anotace:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je poskytnúť náhľad na postoje slovenských zákazníkov voči súčasnému trendu multikultúrneho marketingu uplatňujúceho elementy diverzity a inklúzie vzhľadom na vybraný faktor spotrebiteľského chovania - vek. Na základe spracovania zozbieraných primárnych dát budú navrhnuté odporúčania pre firmy a možnosti rozšírenia výskumu s cieľom zapôsobiť aj na skupinu zákazníkov …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to provide outlook on the attitudes of the Slovak customers according to the particular consumer behaviour factor (age) toward trend of cross-cultural marketing – either campaigns or adver-tisements incorporating elements of the multicultural diversity and inclusion. According to the elaboration of the collected primary data the recommenda-tions for the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mv305/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Factors influencing consumer buying behaviour in luxury goods markets.
Ekaterina Khudyakova -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Cross-cultural Consumer Behaviour Differences with focus on Chinese and Czech Generation Z
Da Meng -
Consumer Behaviour in India's Fast-Moving Consumer Goods Sector - Drivers of Pre- and Post-Purchase Decisions
Yash Kolekar -
The Advancement of Technology and its Impact on Consumer Behaviour
James Flottow -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani