Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně – Petra Kledrowetzová
Petra Kledrowetzová
Bachelor's thesis
Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně
Different customer perception of a cross-cultural marketing campaign
Anotácia:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je poskytnúť náhľad na postoje slovenských zákazníkov voči súčasnému trendu multikultúrneho marketingu uplatňujúceho elementy diverzity a inklúzie vzhľadom na vybraný faktor spotrebiteľského chovania - vek. Na základe spracovania zozbieraných primárnych dát budú navrhnuté odporúčania pre firmy a možnosti rozšírenia výskumu s cieľom zapôsobiť aj na skupinu zákazníkov …viacAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to provide outlook on the attitudes of the Slovak customers according to the particular consumer behaviour factor (age) toward trend of cross-cultural marketing – either campaigns or adver-tisements incorporating elements of the multicultural diversity and inclusion. According to the elaboration of the collected primary data the recommenda-tions for the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mv305/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Maher Mohamad Hasan -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova