Zdeněk Dlouhý

Master's thesis

Marketingová strategie cestovního ruchu vybrané destinace

Marketing strategy of the tourism destination Bad Oeynhausen
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci cestovního ruchu Bad Oeynhausen. Teoretická část je zaměřena na problematiku destinačního marketingu a managementu. Autor rovněž rozebírá specifika destinačního marketingu jako součásti městského marketingu. Součástí praktické části jsou analýzy primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v Bad Oeynhausen, SWOT analýza a analýza …more
Abstract:
The aim of this thesis is to prepare a marketing strategy for the tourism destination Bad Oeynhausen. The theoretical part is focused on the specifics of the destination marketing and management. The other part brings a marketing strategy for Bad Oeynhausen which is based on the analysis of the tourism potential and marketing activities of the tourism agency Staatsbad Bad Oeynhausen GmbH.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Petr Houška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26756