Možnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole – Dagmar DAŇOVÁ
Dagmar DAŇOVÁ
Diplomová práce
Možnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole
Possibilities of the application of the inquiry-based science education at a country school
Anotace:
Tato diplomová práce předkládá výsledky badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole. Teoreticky srovnává běžné transmisivní vyučování s badatelsky orientovaným vyučováním a popisuje postup, úrovně, přínosy a omezení tohoto pedagogického směru.Abstract:
This master thesis presents the results of the inquiry-based science education at a country school. It compares the current coverage teaching with inquiry-based teaching in theory and describes the process, levels, benefits and limitations of this pedagogical approach.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Petr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇOVÁ, Dagmar. \textit{Možnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxjxxo/.
Jak správně citovat práci
DAŇOVÁ, Dagmar. Možnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva