Návrh marketingové kampaně pro společnost Pivovar Hubertus, a.s. – Kristýna Berkyová
Kristýna Berkyová
Bakalářská práce
Návrh marketingové kampaně pro společnost Pivovar Hubertus, a.s.
Marketing campaign proposal for Hubertus Brewery
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové kampaně pro Pivovar Hubertus, a. s. v Kácově, jejímž cílem je zlepšení postavení společnosti na trhu s ohledem na konkurenci a získání nových zákazníků. Úvodní kapitoly jsou věnovány problematice marketingu se zaměřením na definování a vymezení pojmů vztahujících se k této oblasti. Pozornost je dále zaměřena na reklamu a propagaci. Poznatky …víceAbstract:
The goal of this thesis is creation of marketing for Pivovar Hubertus, a.s. (Brewery) located in Kacov. The key message behind this campaign is to improve the market position of the Brewery with regards to competitors and attraction of new customers. The initial chapters are dedicated to elaborate on marketing and target the key messages in this industry. With special focus on defining marketing in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Maršálková
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek