Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci – Bc. Iveta Popelková
Bc. Iveta Popelková
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Use of PR Tools in Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině věnuje členění a využití nástrojů PR v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní odborné pojmy a nástroje z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak vazby mezi nimi. V navazující aplikační části jsou teoretická východiska aplikována do praxe v rámci analýzy vybrané komunikační PR kampaně a PR nástrojů …víceAbstract:
The thesis deals with the structure and use of PR tools in marketing communication both on the theoretical and practical level. The theoretical-methodological part explains the basic technical terms and tools from the field of marketing and marketing communication, as well as the links between them. In the follow-up application part, the theoretical starting points are applied to the analysis of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjomg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Oportunitní jednání klientů cestovní kanceláře
Markéta Vondráková -
Podnikatelský záměr: specializovaná cestovní kancelář či organizace
Marek Varhol -
Finanční analýza vybraných cestovních kanceláří na českém trhu v souvislosti s pojištěním záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře
Petra Čeledová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Cestovní ruch a vedení účetnictví cestovní kanceláře
Alena Desortová