Bc. Iveta Popelková

Bakalářská práce

Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci

Use of PR Tools in Marketing Communications
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické i praktické rovině věnuje členění a využití nástrojů PR v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní odborné pojmy a nástroje z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak vazby mezi nimi. V navazující aplikační části jsou teoretická východiska aplikována do praxe v rámci analýzy vybrané komunikační PR kampaně a PR nástrojů …více
Abstract:
The thesis deals with the structure and use of PR tools in marketing communication both on the theoretical and practical level. The theoretical-methodological part explains the basic technical terms and tools from the field of marketing and marketing communication, as well as the links between them. In the follow-up application part, the theoretical starting points are applied to the analysis of selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní