Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.

Disertační práce

Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru

Software Art in Education: Possibilities of Critical and Creative Knowledge of Software
Anotace:
Software lze považovat za fenomén, který pronikl do všech oblastí našeho života, ať už se jedná o sféru práce, zábavy nebo každodenního života. Software hraje signifikantní roli také ve výtvarné výchově a uměleckém vzdělávání. Přítomnost softwaru v těchto výukových oblastech vyvolává mnoho otázek, které jsou spjaté s politickou, uměleckou, manipulativní a kreativní povahou tohoto média. Proto zde vyvstává …více
Abstract:
Software has become a phenomenon that penetrates all spheres of our life, whether it is an area of work, fun, or everyday life. Software also plays a significant role in art education. The presence of software in the art classroom raises a number of questions concerning the political, artistic, manipulative, and creative nature of the medium. For that reason, there is an urgent need to carry on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 12. 2020
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
  • Oponent: doc. ak. soch. Jiří Sobotka, doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky