Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru – Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Disertační práce
Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
Software Art in Education: Possibilities of Critical and Creative Knowledge of Software
Anotace:
Software lze považovat za fenomén, který pronikl do všech oblastí našeho života, ať už se jedná o sféru práce, zábavy nebo každodenního života. Software hraje signifikantní roli také ve výtvarné výchově a uměleckém vzdělávání. Přítomnost softwaru v těchto výukových oblastech vyvolává mnoho otázek, které jsou spjaté s politickou, uměleckou, manipulativní a kreativní povahou tohoto média. Proto zde vyvstává …víceAbstract:
Software has become a phenomenon that penetrates all spheres of our life, whether it is an area of work, fun, or everyday life. Software also plays a significant role in art education. The presence of software in the art classroom raises a number of questions concerning the political, artistic, manipulative, and creative nature of the medium. For that reason, there is an urgent need to carry on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o9pdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 12. 2020
- Vedoucí: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
- Oponent: doc. ak. soch. Jiří Sobotka, doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice (čtyřleté) / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová -
Modelling of Infection Risk via Probabilistic Programming
Štěpán Skovajsa -
Adaptive Learning of Programming
Tomáš Effenberger -
Jaculus: Approachable Programming of Embedded Devices via Javascript
Petr Kubica -
Platformer game with block-based programming control
David Dobrovolný -
Analysis of Student Solutions to Python Programming Assignments
Šimon Fouček -
Design, Deployment, and Evaluation of Programming Homeworks for the IB110 Course
Martin Pilát -
Meta-Programming Library for GraphQL APIs Autogeneration
Vojtěch Dohnal