Vytvoření marketingové strategie značky BUBU – Bc. Kateřina Klímová
Bc. Kateřina Klímová
Master's thesis
Vytvoření marketingové strategie značky BUBU
Creation of Marketing strategy for BUBU brand
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingu a následné vytvoření návrhu marketingové strategie pro zvolený subjekt, jehož podnikatelským záměrem je zavedení nové značky sportovního oblečení na trh. Teoretická část práce shrnuje dle aktuálních odborných a vědeckých zdrojů problematiku marketingu, marketingového výzkumu a teorii obchodní značky. Hlavní důraz je kladen především …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of the current marketing situation and the creation of the proposal of marketing strategy for the chosen business entity, whose business plan is to penetrate the market with a new brand of sportswear. The theoretical part of the thesis summarizes the issue of marketing, marketing research and the theory of trademark based on latest research in given field …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍMOVÁ, Kateřina. \textit{Vytvoření marketingové strategie značky BUBU}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/kxujk4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights