Chování zákazníka ve vztahu ke značce – Bc. Robert Henyš
Bc. Robert Henyš
Bakalářská práce
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
Consumer behavior in relation to the brand
Anotace:
Bakalářská práce Chování zákazníka ve vztahu ke značce, se věnuje problematice budování značek v kontextu specifik lidského chování. Zabývá se tématem hlavních aspektů a charakteristik lidské psychiky, které v konečném důsledku determinují, jak se bude spotřebitel k dané značce chovat. Znalost těchto charakteristik pak dává konkrétní značce, potažmo podniku možnost do jisté míry predikovat a správně …víceAbstract:
Abstract The bachelor’s thesis “Customer behaviour in relation to the brand” examines the topic of brand building in a relation to individual human behaviour. The thesis identifies main aspects and characteristics of human psyche which ultimately determines the final consumer behaviour towards the brand. Comprehension of these characteristics provides the brand with the ability to some extent predict …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rwusb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Strategické budování značky
Lukáš Petráček -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické budování značky Luwear
Lucie Černohorská -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Strategické budování a řízení značky
Radek Mikulka -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh