Bc. Robert Henyš
Bachelor's thesis
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
Consumer behavior in relation to the brand
Abstract:
Bakalářská práce Chování zákazníka ve vztahu ke značce, se věnuje problematice budování značek v kontextu specifik lidského chování. Zabývá se tématem hlavních aspektů a charakteristik lidské psychiky, které v konečném důsledku determinují, jak se bude spotřebitel k dané značce chovat. Znalost těchto charakteristik pak dává konkrétní značce, potažmo podniku možnost do jisté míry predikovat a správně …moreAbstract:
Abstract The bachelor’s thesis “Customer behaviour in relation to the brand” examines the topic of brand building in a relation to individual human behaviour. The thesis identifies main aspects and characteristics of human psyche which ultimately determines the final consumer behaviour towards the brand. Comprehension of these characteristics provides the brand with the ability to some extent predict …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rwusb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Strategické budování značky
Lukáš Petráček -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické budování značky Luwear
Lucie Černohorská -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Strategické budování a řízení značky
Radek Mikulka -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh